27. 9. 2017

Michal Slanička - Kódex: Sex

Predstavujem Vám novinku z pera Michala Slaničku pod príznačným názvom Kódex: Sex.
Táto vzrušujúca novinka vychádza opäť pod záštitou vydavateľstva Motýľ už 25. októbra.
Ak poznáte predchádzajúcu autorovu knihu Sex s ex, tak viete, že sa môžete znova tešiť na erotikou nabité čítanie.
Recenziu na Sex s ex nájdete TU

Niečo zo zákulisia pripravovanej knihy. Chcete vedieť ako vznikala? Autor Vám ponúka súkromný pohľad do jeho života.

Rád chodím na relaxačné masáže. Nepatrím medzi zhovorčivých klientov, pretože pre mňa je masáž priestor nielen na zrelaxovanie, ale aj na rozmýšľanie. A tak som vždy počas hodinovej masáže rozmýšľal nad príbehmi a dejovými zvratmi do mojej novej knihy. Knihu som napísal za necelý rok. Vznikala naozaj netradičným spôsobom. Celú som ju napísal ťukaním do mobilu na štyroch miestach - ležiac na lehátku na pláži počas dovoleniek, vo vlakoch, v mojom obľúbenom kresle doma v Žiline a na stacionárnom bicykli v posilňovni. Teraz som chcel svoje čitateľky a čitateľov nielen rozosmiať, ale aj príjemne naladiť na vzrušenie. Taktiež v príbehu dámy nájdu odpoveď na otázku, či chlapi skutočne rozmýšľajú len tým orgánom, ktorý majú aktuálne prekrvený.

Je možné, že by chlapi naozaj rozmýšľali len tým jedným orgánom?
Ak sa krv presunie z mozgu do nohavíc, skončiť sa to môže všelijako. Aj trestným oznámením, tak ako v prípade mladého maséra Rolanda, ktorý si svoj život pôvodne predstavoval úplne inak. Práca plná pokušenia a lákadiel rozkoše môže priniesť rovnako veľké problémy.
Dokáže sa nakoniec vzdať vzrušujúceho života, o ktorom sníva väčšina chlapov? Môže aj obyčajný masér meniť životy druhých k lepšiemu? A bude schopný zmeniť ten svoj?

Odhaľte najhlbšie vnútro mužskej duše v pikantnom románe Michala Slaničku Kódex: Sex, v ktorom nechýbajú napätie, erotika, humor a láska.

Úryvok:


„Nazdar, brácho, potrebujem od teba pomoc.“ Bez zbytočných okolkov a  zdržiavania som na Gusta vybalil zmysel a pointu môjho telefonátu. Nemám čas oberať druhých a aj sám seba zbytočnými okľukami o čas. Kto už v dnešnej dobe druhému telefonuje so skutočným záujmom o zodpovedanie otázok ,ako sa máš?‘ alebo ,čo máš nové?‘. Väčšinou nikto! Aj môj telefonát bol zištný. Nezaujímalo ma, ako sa môj brat má. Určite sa má skvele, aj keď, samozrejme, určite nič nestíha. Úspechom bolo, že mi vôbec zdvihol. Možno mal akurát dve sekundy voľna medzi súdnymi pojednávaniami, poradami alebo študovaním paragrafov.
Náš vzťah sa už pred pár rokmi prehupol zo súrodeneckej rivality, ktorá toho mladšieho núti s nohou na krku ťahať za kratší povraz, do relatívne zdravého vzťahu, v ktorom prvorodený pomáha druhorodenému. Výhodou pre mňa bolo, že Gusto bol nielen starším súrodencom, ale aj skúseným právnikom.
„O čo ide, Rolo?“ spýtal sa sucho a vecne. Človek, ktorý sa snaží vysekať kriminálnikov z basy, alebo im aspoň zní- žiť trest, nemá emócií na rozdávanie. Navyše bol zvyknutý ťahať svojho mladšieho brata zo širokého spektra problé- mov. Od malých nedorozumení, cez najrôznejšie ťahanice, až po maléry, ktorým sa nebojím prisúdiť prívlastok veľké. Pomáhal mi žehliť konfl ikty a nedorozumenia s rodičmi, do ktorých ma, pravdupovediac, často zámerne dostal, rie- šil za mňa takmer všetku komunikáciu s úradmi, radil mi v otázkach podnikania. A keď mi nevedel pomôcť sám, pomohol mi niekto z jeho známych.
V situáciách, ktoré ma dostali do úzkych, som rád použí- val vetu: „Musím sa poradiť s mojím právnikom!“
Niekedy menej, niekedy viac ochotne, ale vždy mi pomohol.
Aj vtedy, keď sa mi asi desiatka napálených chlapov vyhrážala udaním a bitkou za to, že si odo mňa kedysi dávno kúpili „účinnú pomôcku na okamžité zväčšenie penisu“. Tých 99 eur za lupu sa im zdalo veľa.
Tentoraz to však bol malér, ktorý spadal do kategórie kardinálnych – nič podobné sme nikdy neriešili a strčenie hlavy do piesku by sa mohlo skončiť skutočným problémom, v porovnaní s ktorým je banda nasratých chlapov s malými vtákmi nič.
„Jedna klientka na mňa podala trestné oznámenie. Tvrdí, že som ju znásilnil.“ Opäť bez okľúk som do dvoch viet zhrnul, prečo mu volám.
„A znásilnil?“
„Nemôžem povedať, že sme spolu nespali. Znásilnenie to však rozhodne nebolo.“
Odvtedy, ako ma prišli policajti predvolať na výsluch, moje telo ovládol taký zvláštny nervózny pokoj. Alebo skôr pokojná nervozita. Vo vzduchu bolo cítiť problémy, ktoré voňali ťažšie ako masážne emulzie v mojom salóne.
Pravdu sme poznali len my dvaja. Ja a ona.
Zlatica bola jednou z mnohých klientok, ktoré si do môjho salónu chodili zhmotňovať svoje erotické fantázie. Diplomaticky sme to zhmotňovanie nazývali senzuálnymi masá- žami. Naším problémom bolo, že sa zamilovala.
A nešťastne zamilovaní ľudia majú nárok na excesy.
Mal som však smolu, že tým druhým v tejto nevyrovnanej známosti som bol ja. A ona sa rozhodla poriadne mi to spočítať. Akoby som mohol za to, že som sa nedokázal prinútiť opätovať jej city aj mimo vzťahu masér-klientka!

S odstupom času však musím priznať, že inak ako trestným oznámením sa moje poskytovanie sexuálnych služieb skončiť nemohlo.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára