13. 10. 2017

Andrea Rimová

Všetci vieme, že čítanie má blahodárne účinky. Má vplyv na náš krvný tlak, pulz, spánok a veru niekedy aj hmotnosť.
 Na niektorých knihách by malo byť varovanie: Nejedzte pri čítaní! Ale čo Vás čaká v tejto rubrike? Opýtam sa tých najpovolanejších, čiže spisovateľov, prečo čítať.

 Dúfam, že vás budú motivovať, aby ste do knižníc a kníhkupectiev chodili častejšie, a nielen keď už Vás niečo bolí.

Vo vydavateľstve Motýľ mi nedávno vyšiel môj deviaty román. Spolu s českým prekladom knihy Nech prší,keď plačem, mám na svojom konte jubilejných desať kníh.
Veľmi sa z toho teším a plánujem vo svojej tvorbe pokračovať. Písanie je mojou vášňou.

Moju tvorbu je ťažko žánrovo zaradiť. Čitatelia ju často označujú pojmom Temná romantika, pretože v každej mojej knihe je láska, ale aj temné stránky života, ako zrada, vražda, bolesť, trápenie, smútok a iné negatívne momenty. Píšem o situáciách, ktoré sa môžu stať každému z nás. Chcem, aby čitatelia pri mojich knihách zabudli na svoje starosti. Inšpiruje ma sám život, no väčšina mojich postáv je vymyslená.

Opýtala som sa Andrey Rimovej: Andrejka, prečo ty čítaš?

Čítam vlastne celý život. Knihy sa stali mojou súčasťou už v detstve a vždy to tak bude. Čítanie rozširuje obzory, otvára ďalšie svety, do ktorých môžete kedykoľvek nakuknúť. Rada sa strácam v príbehoch. Je to pre mňa obrovský relax. Aj keď v poslednom čase nemám na čítanie až tak veľa času, vždy sa teším na chvíle s knihou, na jej vôňu a šuchotanie stránok.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára